2016年10月11日 星期二

2015.9 又愛又驚的哥斯拉住宿 [旋轉非戰鬥民族的蘇茲達里]













公認的金環城市有九個,分別是塞吉耶夫鎮佩列斯拉夫爾-扎列斯基大羅斯托夫雅羅斯拉夫科斯特羅馬伊萬諾沃怕列赫蘇茲達爾弗拉基米爾,標示在下圖,其中標上紅色的,是本次旅行計畫要去的三個金環城市。

今天要前往金環(Golden Ring)的第二站-蘇茲達爾
相來源: http://b101099103.blogspot.hk/2014/01/day16-sergiyev-posad.html
去到蘇茲達里都已經17點啦, 仲有1個鐘多啲, 木造博物館就關門. 本身掙扎當天去/ 當天的明天去. 但一諗到當天的明天 時間很緊張, 就當天衝過去木造博物館. 結果, 戈天黑曬先去搵住宿. 光線不足, 在大路很難看門口牌上的數字,所以我是穿越樹木走過來的, 增加了不少驚險萬分的感覺.WOO~
好彩住宿不難找, 順數字就找到了. 當我check in 時, 發現有個宿友是香港的名字, 仲同我名字其中一個字 一樣, 不得了. 傾先知. 附近沒甚麼好吃. 我又已經行到攰. 吾想又行返山上去. 結果和2個港人分享食物, 好溫馨好有愛好感動!
我本身租 1樓 4人房, 但沖涼戈時, 戈花灑的水向上噴. 好吾習慣, 最後走佐地下那個沖涼房沖.
執行李戈時, 聽到dup木聲, 心寒佐下, 咁夜仲有咩人系度DUP 木? 跟住我轉佐去地下8人房和2個港人住. 臨訓着前, 仲聽到dup木聲, 好驚:'( 好彩仲訓得着教, 一朝早起身, 終於有精神望下間宿. 哇!!!!!!!!!!!!!!!!!!屋內外都靚到成間博物館咁. 看下圖~~


















從蘇茲達里 到弗拉基米爾/ 莫斯科, 又或者去到弗拉基米爾 再去莫斯科



去各金環的逗樂時間, 和蘇茲達里的距離


趁仲有時間, 我去寄下明信片, 周團行下, 食個飽飯, 再返宿.
前台員工很好, 真的會幫忙call 的士!
多謝哥斯拉, 我會再泥住過, 真正休息下~~~

Godzillas Hostel(哥斯拉旅館)
Naberejnaya Street 32, 601293 蘇茲達爾, 俄羅斯

沒有留言 :

張貼留言