2017年3月28日 星期二

2017.3 好職員在拉薩機場 之 寄明信片和郵票 歷險記 [旋轉一步一拜拉薩]

歷史是沒有教育意義的 :'(
我又鷄咁腳可能寄吾出明信片啦:'( :'( :'(

目前有三個問題:
1。未買齊明信片
2。未買曬郵票
3。冇地方寄明信片

原本諗住玩完去拉薩貢嘎機場之前,系拉薩市中心買埋其他明信片和郵票

點知,原來司機話我們系直接去拉薩貢嘎機場,吾經拉薩市中心der

系西藏買明信片和郵票的地方有:郵局,書局和聲稱景點都有,但去咁多日,就吾覺景點有。

即刻好心急系日喀則戈啲地方睇下有冇郵局買明信片,點知啲郵局系三點鐘左右已經關門了

最後,唯有用絕招啦~就系用門票!

拉薩的景點門票好得意,好多都系可以用泥做明信片,只是畫面不太美,但現在冇得揀,唯有將就下

第1個問題:明信片不足的問題叫做解決佐, thanks goddddd


咁郵票呢?

原本朋友查到拉薩貢嘎機場有間EMS可以買明信片,郵票和寄明信片,不幸運地,我們去到已經五點,而親切的EMS在四點已經關門也~~~~~~~~

尼個時候仲可以點?

朋友說我以下這個方法是為了測試人性可以去到有幾盡hahaha

我有六張明信片,但只有一份郵票,和rmb 12. 
咁可以做到啲乜?

當知道當地的郵票寄出香港的價值是rmb 2/份,我就打算把錢釘在明信片上,希望EMS的同志們幫忙寄出,點知成個機場都冇釘書機,最後我唯有用埋我啦屎一條綁頭髮的橡筋,把明信片,錢和請求紙綁在一起,現在都未知是否成功,但rmb 12我仲蝕得起,當然還是希望能成功寄出啦haha

明信片於2017。3。10在拉薩貢嗄機場的EMS箱子寄出,請等我的好消息hahhahahaha


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

好消息!!!!! 隔佐2個月終於收到4張, 有1張明明寄比朋友, 卻寄返泥我身邊, 咩料~_~仲有1張寄去澳洲既未收到, 給力也!!!

隔佐2個半月, 終於集齊曬 7粒龍珠啦~~~ 寄去澳洲都只是rmb1.6 咋, 抵玩!



沒有留言 :

張貼留言