2017年7月16日 星期日

2017.7 無寄失仲寄得好快的越南明信片 和郵票 [旋轉越熱越愛飲凍啡的越南]


網上啲人話在越南寄明信片的成功率是0, 我見到O佐咀. 決定自己會一會尼個都市傳說的真確性


由於網上講明信片一系在郵局買, 一系在小店買 (會安), 

所以我都是在郵局一次過搞, 反正覺得價錢不會差太遠嘛~


#去後發現會安遊客區裡面有一間小店的郵票更便宜 , 不過爭吾遠, 每張平 (郵局價11K - 此店價 10.50) = 0.5k, 即系0.5* 0.35 = HK$ 0.175 買得多先便宜得多
No automatic alt text available.


# 順化的郵局系最大最企理架, 但同時是最熱焗戈個, 冷氣都冇, 風扇吹出泥啲又熱唉
郵箱就是長枱凸出泥戈個, 大到呢~~~~希望吾好影響寄明信片的速度吧
Image may contain: people sitting and indoor


一直在會安和順化寄明信片都好地地, 

直到峴港........

出發前已經知道尼個國家的人好中意呃人, 我已經打定底

諗住有利益輸送的呃, 我都明, 

但無利益輸送的都呃, er, 我真是好難理解.....


住宿的人呃我話峴港郵局星期日吾開, Travel information center 啲人又系話峴港郵局星期日吾開

要買的話, 可以在尼條街的souvenir shop 買, 我行行下先知原來是書店, 仲要得番一份明信片賣, 無郵票賣, 媽啊~~~你知我當刻有多絕望嗎? 我仲要系勁熱的天氣下拎住喼帶住絕望的心情差啲想放棄. 

在我離開後, 見到間coffee shop, 有個女職員 好好人, 佢帶我去買明信片, 佢話附近有間book shop 有, 哦~原來又系戈間. 即刻再灰多2錢重, 

然後再問, 咁仲有冇其他地方有得賣明信片? 女職員竟然幫我問看更, 看更竟然話今日有開喎, 我即刻:o:o:o, 下? are you sure??? 女職員即刻幫忙翻譯, 看更: 200%肯定有開

就系咁我終於寄出在越南最後一張明信片, thanks god <3


最意想不到的是, 在我未有時間打尼篇遊記, 我的明信片已經收佐2張, 快到呢~~~

會安 寄出: 4 JUL, 收到: 12 JUL (8日)
順化 寄出: 5 JUL, 收到: 18 JuL (13日)
峴港 寄出: 9 JUL, 收到: 15 JUL (6日)


#尼個故事教訓了我, 有時, 好多人講既野都未必系真, 少人講既野又未必系假.

#吾好被人一句就打斷曬所有可能性. 因為可能性永遠在自己手中, 要由自己創造可能性!

#收到明信片有種習慣會睇下chop 印是chop 咩名, 如果峴港, 會安和順化都是chop 越南都咪話吾驚.

#好彩會安系chop "Hoi An"

# 但峴港竟然吾系chop " Da Nang", 而系" Song Han", 好奇一查, 先知越南有條"Song Han Bridge" 就在我寄的郵局隔離

#但用橋名泥代表峴港? 

#然後我再諗深一層, 究竟系尼間郵局chop "Song Han", 定越南所有郵局都chop "Song Han"?

#但無理由分得咁細架? 香港都系chop "Hong Kong", 而不會chop" Kowloon".

#換而言之, 尼條橋名應該是具代表性的, 即系在峴港政府心目中最重要的

#看地圖, 左邊是市政府, 飛機場, 中間夾住龍橋, 右邊是美溪沙灘. 所以"Song Han Bridge"應該是地標泥既

#點解地標名就要做代表尼個國家的印? 這也太怪了吧

# 於是, 去查 峴港的本名是甚麼? 結果, 查到叫作" 沱㶞" 更怪, 不知道是甚麼來的. 完全不關事.

# 見到百度顯示"峴港在韓江曰左岸,北臨觀港灣。位於越南中部,北連順化、南接芽莊。背靠五行山,東北有山茶半島作屏障,海灣呈馬蹄形,港闊水深,形勢險要,為天然良港。自古中固景口岸。現為海軍基地,可停靠萬噸級軍艦。" 見到此段好似解了我的問題

# chop " Song Han"? 是因為它的地理位置, 而不是因為它的名字? 看起來怪怪的

#吾知點樣印證峴港在韓江曰左岸,請經過的網上賜教


沒有留言 :

張貼留言