2017年7月30日 星期日

2017.07 要即整即食的越南米紙卷 [ 去完旅行之食過番尋味 ]

Image may contain: plant and food

《一代宗師》中有一句: 念念不忘 必有回響 正正是我現在的心情

每次去完旅行, 總是有啲放過入口既野最教我心掛掛


今次去越南, 最令我心癢癢既系-----越南米紙卷 越南人叫做 Spring Roll

尼道食物最緊要系個汁, 正確啲泥講系個汁既成份---魚露


在越南餐館食完, 已經第一時間學師, 夜晚晚, 幾個企系個廚房度傾佐成粒鐘, 好搞笑hahahaa

但返到泥香港, 一路忙忙忙, 根本冇佐件事/0\


去親食啲香港的越南餐館, 吾系無試過嚷尼個, 但個汁一出泥系甜醬, 已經無癮食埋落去/0\

直到琴晚碌碌下個Facebook 突然見到食譜, 我知道尼刻, 我內心團火又被人搞返燢


假, 我就冇啦~

但手, 我有幾對 ( 借埋家人戈啲 )


食譜, 網上大把! 但我認為有尼幾種靈魂材料: 米紙, 米粉, 生菜, 九層塔, 薄荷葉, 魚露, 其他的放入自己喜愛的, 或者從家中取材便好了

A. 食材 (12隻份量)
1. 米紙                 12 張
2. 生菜                 12 小片
3. 米粉                 12 小撮 (約60g)
4. 九層塔             24 小片
5. 薄荷葉             24 小片
6. 熟肉/ 熟蝦       24 隻
7. 時令水果         12 長片
8. 生紅蘿蔔         12 小撮 (約60g)


B. 做醬汁 (12隻份量)
1. 魚露                 2 茶匙
2. 糖                     2 茶匙
3. 醋                     2 茶匙
4. 蒜蓉                 2 茶匙
5. 檸檬汁             2 茶匙
6. 水                     4 茶匙
7. 薄肉紅椒         1/8個

步驟:
1. 米粉泡水浸軟> 滾水煮熟> 瀝乾備用
2. 蝦仁灼熟, 記得睇火!
3. 生紅蘿蔔要切幼條(口感比刨絲好), 記得睇手!
4. 時令水果要切片(純綷個色令啲又健康), 0.5CM 厚就最好, 記得睇手!
5. 生菜/ 九層塔/ 薄荷葉洗乾爭備用
6. 米紙用室溫水拖一拖, 浸10秒, 硬身已經要上岸, 因為離岸一陣就會開始變到林身. 千萬吾好冧曬先上岸, 咁就包吾到野架啦~~~~
7. 包野動作要快, 因為米紙林的速度太快了, 要眼明手快咁放材料, 同已濕米紙競賽!
8. 整完要即刻食, 一攤抖, 塊米紙就會變到好煙韌, 較難咬

後記:
1. 米紙最好買大張啲, 16 CM 有點細
Image may contain: food

2. 此米紙好快林, 好痴手, 路過的有沒有更好的推介?


買野小插曲:
1. 因為要買魚露, 所以諗住搵緊正宗啲既泥買, 順便一次過執齊曬啲靈魂食材(九層塔和薄荷葉)
 因為此舖很有名, 好多人採訪過佢. 去之前,見到網上有佢電話, 所以打佐比佢先落去, 佢話開1點, 我12:55 去到.

原來佢有3檔野, 雜貨店要晏少少先開, 去到未開, 佢話要開檔口大約30MINS, 不如你去其他地方買
我心諗: 下?:O 開個檔要30MINS?????????
我微笑答: 慢慢:)  我可以等一等 :)

實情系, 開佐10MINS 乜7都開好曬, 點解老闆娘要趕客?
因為九層塔和薄荷葉 根本是好便宜的食材, 2種野夾埋, 我買佐$10 .........

所以有2. 我家人話家樓下個街市都有九層塔賣, 既然系咁, 我決定下次吾幫襯佢啦~ ^^^^^^^^~


沒有留言 :

張貼留言