2017年7月15日 星期六

2017.7 對越南的感覺 [旋轉越熱越愛飲凍啡的越南]

峴港(Da Nang)位於越南中部,是越南的第四大城市。(以我第一次去那個國家只愛去首都的個性 壓根兒無想過來這裡)

國家地理雜誌 評選它為人生必去的50個地方之一, 聽到當堂腦海打個問號, 尼個地方有咩咁特別呢?

咁岩遇上平機票, 於是帶着問號買機票


出發前,無論在網友定親戚定朋友間都一致負評尼個地方 (真是好搞笑, 點解尼個地方可以完全無爭議性, 一致負評haha


1. 不找續細額

在郵局爭啲試過, 買完郵票 vnd 10.5(k)*0.35 = hk$ 3.7, 發現買多佐張-_-|| 跟住退返比佢, 佢本來淨系找返10(k), 我話吾夠數喎, 佢就白目 加 藐佐我一下, 然後佢話small price , no value, 我話皺眉加'下'佐聲 佢就比埋1(k)我, 即刻心諗雖然好少錢, 但錢事小, 我吾想因為咁小事而影響我對尼個地方的印象, 而且我吾介意收0.5k, 只是你無細額比, 我又無細額找... 最多下次再經過越南有0.5k 還返比你 ^^^^^^^


2. 好撚熱和好撚曬


比香港, 柬埔寨和新加坡還要熱, 日日頭暈頭痛, 暑假就是要有中暑味(?)


3. 治安好差, 好容易人偷野

我拎側袋, 無拉鏈都完全無野喎, 可能一睇我就知我無錢剩hahaaa


4. 無咩好食

tripadvisor 絕對幫到手haha, 排名都不是無中生有, sogood


5. 過馬路無交通燈

發現得大馬路先有, 不過去完會安, 順化和峴港, 感覺上峴港的人比較奉公守法啲, 有交通燈真系會停, 順化人又比會安人奉公守法


6. 啲人亂過馬路, 人車不分

發現着綠燈都有車繼續行,吾系一架,系千軍萬車, 無論私家車, 旅遊巴, 單車...不過見人還是會減速的


7. 越南人好中意呃錢

試過在景點買支水明明聽到thirty, 咁咪比30k 囉, 行佐幾步又有商店叫我買野, 我問下水幾錢, 佢話fifteen, 即系呃佐15k, 雖然只是區區 HK 5.25, 但條氣真系吾鋸. 其後, 我學會講one- five, 和 three- zero, 費時被當地啲 Viet-glish 語呃

又試過住宿要求比現金, 明明當時市價是US 1兌 VND 22K, 但老闆娘開我23K

#正正因為吾多錢, 都要呃遊客, 尼下先真正的吾鋸


8. 啲tour好呃錢,會遲到成幾個鐘

我真系好好彩, 完全無遇上任何塞車, 去吾到景點的情況


9. 啲tour狂逼人買野

導遊完全無帶我們去任何商店, 完全自由活動, 好正~


10. 啲的士佬好中意呃人,特登兜遠啲,又話塞車,又話改路, 講多兩講,啲的士佬會直頭掉頭走

不幸地塔佐程的士, 無兜路無塞車無掉頭走, 但有不愉快經驗


11. 龍橋無咩好睇

可能我在龍尾睇, 所以不覺得有咩特別


12. 會安好令

正確啲泥講, 系會安的黃昏, 慢慢變黑戈陣最令 @V@

13. 悶

因為多數人泥尼到都系睇景多haha 所以要搵啲活動搞搞haha 


總括泥講, 越南比我既感覺都系正面既, 打算獨遊的朋友, 勇敢啲! 去吧~


後記:

1. 十字死光的日出

曾經我以為十字死光是個傳說, 然後睇佐2個日出後, 發現越南尼度成日見到十字死光, 好神奇


2. 好易睇到滿天星星

易到好似在高海拔地方咁


3.系尼度啲鞋帶隨時解開 

風雨交加的情況下, 拎住把傘去順化, 在條橋上見到好令的日落*V*

霎時之間, 我在忽發寄想, 有時候創造者決定建築物的位置應該有想過, 點樣將尼個地方最令的一面呈現比旅客

然後我在順化皇朝見到條好令的彩虹^^^^^^^^^^^^^^~


沒有留言 :

張貼留言