2017年7月17日 星期一

2017.7 講速度,速度和速度的aisa park [旋轉越熱越愛飲凍啡的越南]


如果只可以在越南一日,同時只可以系越南去一個地方,我會揀去Asia Park 盡情咁玩一日haha 但千其吾好揀食飽飯先玩hahaha

系尼個樂園,大人細路都玩得好忘我,好開心

個樂園吾算好大,但已經教我念念不忘

近門口的是比初級和比小朋友玩

本身想玩“勁共勁既”,點知被職員禁入haha
真是無得再扮後生hahhahhahaa

Asia park的機動遊戲比我的感覺糸快,好快,好撚快咁高速移動, 愈入的機動遊戲就愈刺激

盪秋千
香港戈啲系時快時慢,比你有時間望下啲景
越南戈啲系高速盤旋,睇景絕對系暈得一陣陣

玩完第一個遊戲我已經知道越南戈啲機動遊戲都系以命換命

跳樓機
香港戈啲系上上落落,來來回回
越南戈啲系上佐去最高點,抖一陣,令你開始鬆懈戈陣,就一野高速跳落泥,哇戈下離心力真是他媽的

Singapore sling
印象中香港海洋公園好似冇,但AIA 好似有,但我冇玩過
越南戈啲系高速左搖右擺,然後成個人倒轉個頭泥睇夜景,用其他方式泥睇夜景,感覺吾錯ahaha


然後直接進入尼個樂園最刺激的越礦飛車
香港戈個系簡單, 時快時慢版
越南戈個系複雜啲, 車龍長少少, 時快時喪快. 最記得一幕是夜晚系海上倒頭, 快速滾落去, 玩完之後啲飯差啲攻頂, 作嘔作悶咁, 我以為得我一個吳克檢, 點知一停車, 我發現我身後的有位女性已經腳都軟埋, 半mou 半企咁, 突然有少少沾沾自喜hahaha , 輸一半啫hahaa

玩完尼個越版的越礦飛車之後, 我已經對其他樂園的機動遊戲無曬興趣~0~ 直接行埋另一邊就走

沒有留言 :

張貼留言