2016年12月1日 星期四

2016.6 旅行落雨點少得 法國品牌Palladium 防水鞋 [旋轉出生地香港]



去旅行前, 查過戈幾日應該都系落狗屎, 吸取教訓, 諗住買返對防水鞋泥防身.
此事一直拖到出發前2日. 防水鞋尼件事一直煩在心頭.
心諗之前着過防水靴吾方便儲存又吾常用, 擺得耐着返又好易裂膠. 我心又傷我心又悲.
然後, 系度諗有咩防水的鞋落雨好天都着得既呢?
好彩尼個時候, 有好姐妹提議我買Palladium 防水鞋, 等我戈心終於冇咁慌!

Palladium 鞋 出生於1920 的法國Pont-de-Chéruy. 用飛機輪胎做鞋底, 聽起來襟用又特別. 但點解
Palladium會諗到用飛機輪胎做鞋底呢? 原來1947年, 2戰結束時, 法國人對飛機輪胎的需求減少. Palladium 心諗, 死囉, 扎死咁多飛機輪胎系度點銷好呢? 系尼個時候, Palladium 設計師就諗到不如用帆布和橡膠泥開鞋廠啦? 於是, 比自己人法國外國軍隊試過着之後, 確系好喎, 有佐口脾. 就在1960年開始外銷, 好多打算系極端條件情況下的人都開始使用. 例如歐洲的探險者,  法國火山學家和地質學家Haroun Tazieff甚至穿過他的火山探險!

睇到尼度, 我已經決定買返對, 會一會對Palladium防水鞋! 因為飛機輪胎是黑色, 但軍人通常又着綠色. 黑 和 綠 之間, 好難揀! 但為了吾想落雨仲要煩着咩色, 最後決定! 



鞋款好型, 外表點睇都似普通筒靴, 點防水呢? 要啲水吾入, 得一個方法, 就是加高防水位置. 
鬆開鞋帶, 一步步拆解防水秘密..........一打開, 原來真系哈哈~ 

為了落完雨佐之後, 快啲乾, 鞋帶仲用上行山繩, 吾索水, 快乾. 真系非常細心的設計, 大愛!

明明鞋底是勁大個坑, 但鞋地膠系亮面地板 或 較滑身的地板都會輕輕一跣, 這應該算是我最吾中意的部分!




沒有留言 :

張貼留言