2016年12月10日 星期六

2016.12 系pattern cat purple fish 買到叉電飾物 [旋轉出生地香港]



因為查怡生工業中心系邊,
因而知道怡生工業中心原來仲有其他地方可以行街?!

去到怡生工業中心 分佐E,G座一架LIFT, F,H座系另一架LIFT, 望清楚先好等LIFT也~~
望下個水牌仲有咩野賣先
咦? 又話有露營野, 韓國衫賣既? 望穿個水牌都見吾到相關的公司名, 難道我去錯?
吾理啦, 一場來到, 會一會佢先!

終於上到一樓啦,
對住LIFT 口: 韓國鞋和化妝品-  無興趣
出LIFT 轉右行: 睇露營野/ 韓國衫-  又無野岩
出LIFT 轉左行: 見到啲吉他擺曬系店外, 感到有趣但無入去

再行入啲, 又有童裝衫和韓國衫賣, 好啦我又去望下啲韓國衫啦
一入去卻系見到: "老闆去佐市集玩音樂, 有興趣的可以去邊度邊度搵我" - 有趣
跟住沿店內左邊一路行, 原來左邊部份系手作野
直至我遇到樓上舊膠? 叉電膠? 屈縮叉電膠? 乜傢伙泥架?
問下老闆娘先, 請問尼個有咩用途?
食物夾, 用來綁住啲食剩的包裝食物
下咁搞笑? 系賣衫地方賣食物夾?

等我又試下擺個身度試下做吾做到飾物先
咦得喎, OK喎 搶眼好玩喎, 好野, 又多舊玩具 <3







facebook: patterncat.purplefish

沒有留言 :

張貼留言