2017年3月26日 星期日

2017.3 我在乘塔54小時 4980公里 的青藏鐵路硬座上 扮演徐志摩 [旋轉一步一拜拉薩]

入藏方式離不開: 火車/ 飛機

大部分人無高原血統既都會選擇火車入藏,務求使自己身體慢慢適應高海拔的地方s,希望去到拉薩無咁高反。但經過尼次旅程後,我決定下次入藏會直接機入機走,吾洗屈系車廂度過三天非人的硬座生活。

講到買硬座咁慘,點解仲要揀硬座?
本來是想買硬卧的,但原來一個月前已經冇曬飛,火車飛得番軟卧$1500 和硬座$477, 價錢足足爭三倍幾,慳妹為佐慳盡每一蚊,以幾大就幾大,燒賣就燒賣的心態,豁佐出去的精神買下硬座的飛. 買佐之後, 一直抱着"應該好似塔飛機咁訓下醒下就落地架啦"的心態咁上火車嗯~

實情系:
第一日
因為廣州車站附近無得買電話上網卡的緣故, 所以尼三日是無得上網既, 咁做咩呢?系度刪相食野刪相食野刪相食野刪相食野.....

望着窗外那些白丫啡丫既風景, 有一刻真是覺得自己好似徐志摩, 好有輕輕的我終於來了

呆望了窗外的風景一陣又入睡了

當尼個動作系2個鐘重覆了3次後, 真心覺得生命很頹廢....成件傢俬咁坐佐系火車度咁-_-" 然後繼續望住車廂裡的人不停mok 瓜子食杯麵食煙mok 瓜子食杯麵食煙mok 瓜子食杯麵食煙mok 瓜子食杯麵食煙..... 發現大家都很頹廢-_-"

好在朋友耐吾耐會泥探下我傾下計, 傾傾下先知, 原來我和朋友夾住個火車餐廳坐, 急不及待看一看傳說中的藏餐, 冇乜特別, 賣普通茶記的貨式. 好失望!

好吾容易等到晚上, 22:00 便睡了. 然後22:43 武昌有人上車, 6個座位坐佐3個人, 空間還尚算OK

凌晨3:35鄭州又有人上車, 當車卡6個座位坐曬4個人, 大家對腳開始玩緊對對碰-,-,-,-,-, 屈到對膝頭哥好吾舒服,  都要訓架~ 但有啲人一上車擺好行李後仲鬼打咁精神, 開始啪啪啪啪啪咁系度瘋狂mok 瓜子-,-,-,-,-,-,-,- 吾理啦眼訓到癲, 照訓無誤, 點會估到無啦啦check 飛....真系心諗..... 無病也? 真系吾洗訓咩頂你個肺!!!!!!!!!! 等check飛, 睜開眼睛那刻, 我呆了, 我以為火燭, 成個車廂怎麼都是煙霧迷漫, 白曬色:O:O:O 尼班人的抽煙情況也未免未強勁了吧? 不過因為太眼訓的緣故, check 飛後, 唯有邊掩鼻子邊睡吧.

第二日
一大清早, 大家又開始24小時 不停"mok 瓜子食杯麵食煙"的活動, 不同的是, 今日啪啪啪瓜子的聲音得比第一日更響亮了, 杯麵的味道更濃烈了, 最受不了的是密室毒氣情況更嚴重了,同時,我懷疑我戈肺已經黑佐

9:41西安又又有人上車, 當車卡6個座位坐曬5個成人時, 啲喼已經無位放上面, 啲人開始擺椅底....逼到對腳都無位擺,...走廊永遠有無座既人企曬系度... 好逼好嘈, 戈廁所開始好多黃金....惡夢開始了, 仲有10個鐘頭先轉車, 真是點過也? 好在尼個時候識到一齊拼車的朋友,大家一齊吹吹水,時間相對地過得好佐

16:45 兰州又又又有人上車, 今次我們車卡最後一個乘客都上埋車啦, 事無前例咁逼, 而且新泥既乘客的目光很不友善, 我朋友泥搵我吹2咀啤啤貢, 新識的拼車朋友搵我又啤, 真系心諗尼個人咩事件-_-"

19:17 在西寧終於轉過部車,尼架車話嚴禁吸煙,很好,起碼臭少幾個鐘,因為之後啲人還是不理會瘋狂製造密室毒氣唉~大家“不停mok瓜子食杯麵“的活動當然少不免了吧~

2:12 格爾木 衝上泥既開始系藏人,因為乾,凍和大風既關係,所以大部份上車既都帶曬口罩,而我們只能和藏人神交,眼神交流交流一下,神交之中,發現藏人大部分雙眼都好令,增添佐旅途色彩。藏人甩開口罩,我們才發現他們臉上總是紅卜卜的,可愛到極,真是有少少想鍾佢地~ 出站外企佐一陣, 我的媽啊凍到震...........也~~~~~~

今晚不設深宵check飛. 因為買佐硬座飛既,要上車既都上曬,thanks god!

第三日
好吾容易到了硬座的第3天, 怎會料到第3天發生的事比第1,2天更幻海奇情至得架唉

啲人啪到一地都系瓜子, 管理我們車廂的業務員隔2個鐘又掃一次; 紅色和紫色的杯麵情況更加誇張, 成個黑色大垃圾袋都系杯麵; 食煙的活動還是停不了, 成地都系煙頭, 耐吾耐都會飄佐啲煙味入車廂, 好拿臭!!!!!!!!

未去到尾2戈站那曲, 用佐吾夠一日的火車, 啲黃金已經開始系個廁塔到浪下浪下,心諗邊個無沖廁咁肉9酸也?戈刻見到那畫面絕對挑戰你忍尿的能力,但世事既野就系,原來系拉薩路上的停車位的廁塔環境比系尼個恐怖十倍,就系一地都系屎尿,但你已經忍佐好耐,焗住都要去,回頭望,火車啲浪下浪下已經相對地小兒科 sosad

原定16:23 到站, 但第一日已經有車廂業務員話要16:45 才到, 結果17:30 先到, 大陸真系無樣野信得過架. /0\ 一落車出面好凍, 要即刻笠雪褲先保得住條命仔 ~0~

打佐咁多字終於完, 希望尼篇幫到 諗緊買青藏鐵路火車飛 / 買機票入藏的朋友仔啦

沒有留言 :

張貼留言