2016年10月9日 星期日

2015.9 鞋痴 怎會放過 著名芭蕾舞鞋牌子Grishko [旋轉非戰鬥民族的聖彼得堡]



鞋痴一名, 最中意買不同類型的鞋. 每次旅行都會睇下戈個國家有咩Symbolic shoes.

而當我plan 緊行程的時候, 發現尼個國家最出名的是馬戲團/ 歌劇, 咁佢地一定對芭蕾舞鞋有好大的需求 和有一定的要求. 因為着芭蕾舞鞋 仲多個着其他鞋!

搜尋一下, 發現著名芭蕾舞鞋牌子Grishko系聖彼得堡有分店!

所以,
出發前, 鞋痴已經決定 去 聖彼得堡  買著名芭蕾舞鞋牌子Grishko!!!
出發前, 我系官網已經睇中佐幾對鞋. 不得了

去到聖彼得堡, 距離於冬宮 步行30mins 左右. 店舖不算大,  150-200 呎左右. 但有5個員工, 嗯,看起來生意應該很忙.
可惜, 那些誇張鞋又好. 經典芭蕾舞tic tic tak tak那些鞋又好, 都沒有我碼!
天啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  然後, 我開始賴死不走!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
最後, 我決定買對真正的芭蕾鞋, 腳趾掂地那種!!!!!

打算返到泥再搞加鞋底, 用來日常穿着!
點知, 當我返到泥, 有時間仔細望真對鞋時, 發現鞋底印有Grishko 的字眼, 嗚啊, 我不捨得加鞋底啦~



Grishko  (芭蕾商品專門店)
營業時間:10-20                                                            
Grishko, Gorokhovaya Street, 30, Saint Petersburg, 俄羅斯191023
http://www.grishko.ru/buy/index.php

沒有留言 :

張貼留言