2016年10月18日 星期二

2015.3 可怕的小紅點 Little Red Dot [ 旋轉輕鬆新加坡]


找宿總在晚上,woo woo woo,我有我心底故事。
好彩多得令姐姐指點,要不我又迷失新加坡~
好在宿旗扯得夠高夠大 #盲都見到

去到第一間梗系check in
尼間野狗到無朋友,比曬錢先焗我轉訓棺材
說好的女子四人房呢?
仲要話幫我"upgraded",  點解會有人咁厚顏?

女廁得四格漫畫,度門仲要一開就爛sosad
我覺得我的一指神功在這裡系發揮佐超水準的表現
#參吾多每日爛一次
#別怪我破壞公物
#佢要自尋短見我可以做啲乜
#勸過鬧過激過都系咁




貴得可憐的洗衣機,執一劑要SGP$20 ,和直接打劫無分別


比吾起SGP$20機洗, 選擇手洗亦得。
可惜連掠衫位都少得可憐。其實系咪鼓勵住客只沖吾洗?


掠襪位,間隔好差,拎一件,牽全架,真是火花四濺


竟然有熨斗,睇泥尼度有好多business men喎


說甚麼公共空間,窄到冇朋友


仲窄過日本的棺材房,真是一山還有一山高
#正面啲諗,系矮妹都可以腳長


床下面系勁多垃圾的櫃桶,你亦可以叫佢做垃圾桶


唯一感恩的是,早餐是正常


The Little Red Dot
125 Lavender Street
+65 62947098



沒有留言 :

張貼留言