2016年10月15日 星期六

2015.3 成日心掛掛 328 Katong Laksa [ 旋轉輕鬆新加坡]




上網睇啲人話如切加東系舊區。一見到舊區二字,我就即刻放落行程裡面,點解?

除了我對舊區有份情意結和覺得舊區好有人情味外,仲因為尼度有328 Katong Laksa,牆上見到好多名人都來吃過!

所以,落地第一個要泥的地方 : EW8 Paya Lebar- 如切加東 

328 Katong Laksa 吾近地鐵站,所以一系塔車,一系行路

啲人聽到我話去尼個地址,都說太遠了,一定要塔車!!!

因為我好易暈車浪,加上我想行下舊區,所以我決定行!

行佐十分鐘,我開始後悔啦,因為熱到暈,熱到抖吾到氣咁,見到有熟食中心,彭彭聲吞番碗凍豆花,嘆吾到手作豆花的味,但總算解一時之熱。

抖一陣,再行。行多十分鐘,見到間士多,細細間,咁岩口渴,又買番支凍飲!

最後一路飲,一路行多十鐘,終於到啦!

感動到一個點!!!!

餐單得3樣野: LAKSA 叻沙, OTAH 烏打 和 NASI LEMAK 椰漿飯.
再次印證了卓韻芝的" 高手不做多餘野!"

一向有選擇困難症的我都企系度,諗佐陣,難得店長無黑我面,仲同我傾計!舊區真系好有人情味,未食叻沙前已經對尼間店好有好感 <3


上網見到好多人推介尼間叻沙. 其實叻沙是甚麼?

叻沙一詞源自於古印度梵文的Laksha(淡米爾語लकष),意為數量非常多, 指麵食料理是多種食材匯聚,不同的味道精彩地交織融合.  又喇沙馬來語:Laksa),是一道起源於南洋的麵食料理,為馬來西亞新加坡的代表性料理。一般馬來西亞新加坡華人所指的叻沙多為咖哩叻沙(Curry Laksa)亞參叻沙(Asam Laksa)

其中亞參叻沙2011年被美國有線電視新聞網絡CNN)旗下的旅遊網站CNNGO,選為全球50大美食中的第7名,而咖哩叻沙則被赫芬頓郵報The Huffington Post)評選為死前必嘗的世界十大美食之一(來源: 維基百科) 

328 Katong Laksa  SGP$5 個,真系學網友話濟" 平民價錢, 米芝蓮的味道! 抵食! 點解抵食?因為戈湯底好香濃,好香椰子味,有蝦味。飲完第一啖會上癮,想清佢低!最慘系新加坡和香港其他地方食吾返尼隻味 ,總是心掛掛,心掛掛。


見到好多人買OTAH 烏打 ,其實烏打又是甚麼?

烏打(也稱烏達,馬來文:Otak-otak),是一種以魚肉泥與各種香料混合,放進香蕉葉或亞答葉包裹拿去炊蒸或烘烤的食品東南亞一帶非常常見,也是馬來西亞麻坡Muar)的代表性美食。


Otak馬來文意指「腦」,在印尼一帶的烏達多以灰白色為主,看起來像人腦,因此被稱為Otak-otak馬來西亞新加坡一帶的烏達因混合了辣椒巴拉盞、黃薑粉等香料,是呈橘紅色的,且大多使用亞答葉來包裹 (來源: 維基百科)

食落的感覺似魚, 少少辣, 味道一般.


有興趣泥既朋友記得塔車,或者等新加坡冇咁熱,或者等啲寨卡完佐先好去,如果吾系好易中暑/中招!

328 Katong Laksa
53 East Coast Road

沒有留言 :

張貼留言