2016年10月16日 星期日

2015.3 好食到連當地人都讚的Zam Zam Restaurant [ 旋轉輕鬆新加坡]


(來源: Google picture)

幾乎是網上bloggers 一致推介, 不得不試尼間Zam Zam Restaurant, 在 8,364 家新加坡餐廳中排名第 166!

見上圖, 左面黃箭 Zam Zam Restaurant  和 右面黃箭 蘇丹回教堂Sultan Mosque 系打對台

尼間主打印度料理, 所以出名 印度薄餅 Murtabak 和 拉茶TehTarik.

推門而入, 大部份都是當地人, 好地道, 正!!!

明明我入泥戈陣吾系好多人, 店員還是叫我坐在有3個人坐緊的4人枱度.
我一坐底, 成家人用錯愕的眼神泥望着我, 我有一刻想過離開.
但最尾只講佐句, 系店員叫我坐系度.
佢地先鬆懈佐, 大家開始傾食乜.





成家人推介我食 雞肉薄餅Chicken Murtabak, 份量很多, 食吾曬呢. 但味道很好喔~~ 想一食再食呢~~ 橙色戈兜槳 好辣, 我試佐少少就冇再食過啦~ 中意食辣的朋友可以辣過夠!

本來諗住叫TehTarik印度拉茶, 但成家人話拉茶好熱, 依家出面已經好熱, 吾岩飲, 叫我飲豆漿haha.
結果, 成枱都系豆漿啦haha

跟住大家傾開計先知, 佢地住系距離尼度起碼粒幾鐘車程的地方.
咁點解突然泥尼度既?
媽媽話2個小朋友要出席wedding, 要做頭巾, 尼度啲頭巾又平又令.
跟住帶佐我去新加坡的深水埗基隆街
順便可以買下衫, 掃下貨. 哈哈, 中意買衫真系女人的通病.
結果, 我又跟佢地去揀下頭巾, 買下衫咁.
一家人的活動, 輕輕鬆鬆鄧梓峰 咁就一日, 平凡日子總有意思~


營業時間: 08-23
Zam Zam Restaurant
697 north bridge road, sgp
(在Bugis 武吉士站x Sultan Mosque蘇丹回教堂附近)

沒有留言 :

張貼留言