2016年10月14日 星期五

2015.3 城堡似的 Malabar Muslim Jama-ath Mosque 清真寺 [ 旋轉輕鬆新加坡]



當天由住宿出發另一個景點,因為同一個站,我選擇了步行。
因為中意頭擰擰周圍望,意外發現這個在新加坡少有的建築物外形,令到好似城堡咁。其實系乜泥呢?

之後去佐俄羅斯,先發現尼個建築物系好重俄味!

好,睇下圖,睇下大家估吾估得出尼棟建築物的用途。
1:女廁
重當地特色的洗手間標誌,吾識得wudhu,好彩都識得Ladies toilet!



2. 嚴格地只限女士
然後過2步,同一層,又有女廁? 但標誌撈稿和 用字,語氣完全不一樣。睇泥尼個廁所發生過啲不愉快的事丫下!一時三刻,我吾知裡面曾經發生過咩事,唯一知既系,尼個廁所應該吾系幾安全,我決定去返回頭廁,正所謂好廁不怕回頭去!


3. 公家 廁所鞋
其實我好驚着人人都着過的拖鞋,點知戈個人對腳有冇生野架。但赤腳入泥,冇得揀。
嗚啊~我依家諗起都覺得自已太大膽也!


4. 男公廁?
難得入佐泥,梗系周圍參觀下望下啦
然後發現有一排水龍頭和洗手液
好地地洗手都無乜野也,但點解要有風扇呢?洗手咋喎,好快啫,然後尼個位又底一級。莫非尼度系洗手間?咁公開架咩soshy

沒有留言 :

張貼留言