2016年10月17日 星期一

2015.3 使人留連忘返 的 Children Little Museum [ 旋轉輕鬆新加坡]


搵尼個鬧市中的博物館系輕鬆既
因為你行行下,參吾多到尼間博物館既時候,你對腳會好自然走入去~~~~

樓高2層,下面戈層Trippies 是免費的, 主要系展出一些 60-90 年代的華人玩具.
上面戈層children little meseum 收 SGP$2, 展出的都是老闆近千種的珍藏.  抵睇到極。
2層都好中意!!!

臨走戈陣, 見到地球儀筆刨, 好得意思, 忍吾住問老闆, 筆刨系邊買?
老闆: 好多年前, 系旅行戈陣買既
我: 買40個咁多?
老闆: 太小的話, 效果沒有那麼好睇
我: 賣嗎?
老闆: 吾賣的haha
我: haha, 啲校服都系你/ 你老婆之前着過的嗎
老闆: 吾系也, 都是買回來的
我心諗滴汗啦, 竟然有人草吾系自己着過的校服, 老闆戈心究竟諗緊乜, 我真系猜不透, 男人心, 都是海底針呢~

以下是導賞--
先由地下出發: 
古董留聲機,  但看起來還是很時髦~~~


好有80年代的感覺, 很美. 看着它們, 還能感到陣陣的花香.

特愛老闆放了 青娃和小鳥的人型擺設在這裡. 整個田園氣息的畫面出曬泥





尼部老爺電視機 好似戴佐頭盔咁, 好正!


好~ 上2樓 Children Little Musem,



"我是匹旋轉木馬身在這天堂
只為了滿足孩子的夢想
爬到我背上就帶你去翱翔"


營業時間: 11-21
Children Little Museum
42 Bussorah St

沒有留言 :

張貼留言