2016年6月23日 星期四

2016.6 尋尋找找 終於在Angkor Market 吳哥士多行 找到 螃蟹Lay's 薯片 [旋轉崇陽吳哥]


(相來源: http://www.cambodia-hotels.com/siem-reap/shopping/)

因為匆忙地走裡面買點東西, 沒有拍照, 所以唯有偷桃.
偷桃時, 八卦連結裡面有很多看起來不錯, 但又沒去過. 早知我早點找到就好了.

大家如果不知道行古蹟以外去邊玩的話, 亦可以從連結裡找些靈感呢. :)

為何當初會找到這間店? 因為我們問司機有哪間比Lucky Mall 還要便宜?
他就介紹了這間給我們了.

一入到去, 遊客, 全部都系遊客.令我不禁懷疑尼度真系平啲?

吳哥士多行 有2層: 地下主賣食物和零食, 1樓賣少量食物, 日用品和文具.
其實我自己覺得吳哥士多行 賣既食物種類比Lucky Mall 少, 價錢都系參吾多.

當我臨走既時候, 竟然比我發現尼度有螃蟹Lay's 薯片??????
Oh my god, 估吾到連俄羅斯都冇曬貨的零食, 尼度竟然有, I love Siem Reap I love Angkor Market  !

沒有留言 :

張貼留言