2016年6月26日 星期日

2016.6 明賣非法草披薩 [旋轉崇陽吳哥]



拼車去完柏貢, 雨下整天, 我們的愛就像雨水.
去2個地方, 塔了一整天的車, 攰到無言無語. 無聲音可聽.

在雷天交加的晚上, 竟然有車友提議食大麻pizza, 哇成班乖仔乖女竟然提議食尼啲?
我還記得我第一下的反應是真的傻了眼. 但滿腦子都是興奮的. 因為咁大個女都未食過大麻也!
在塔了一日車, 戈腦還在無乜意識的情況下, 決定一齊會一會尼個大麻pizza.

本來我以為他們已經鎖定食哪間大麻pizza, 落地才知,
車友諗住起條街度求其搵一間泥食? 哇咁咪好丫煙? 信吾信得過架間野啲草?

當我們去到餐廳, 真系揀佐大麻pizza 食後,
吾知系因為連日來的頭痛, 還是自己一個人來, 萬事最重要安全的心態.
我縮沙啦, 真系好吾型好吾型好吾型. 但勇於忠於自己. 就算跌倒也要豪邁的站起來也!

至於當晚食了甚麼? 嗯我好似食了很多菜和肉.
對於當晚, 我還有甚麼記憶? 大家好似傾得幾開心. 但吾記得講過啲乜. 因為內容好似太無聊. 丫員工服務態度好似不錯. 好似無乜烏繩. 地方好似幾寬敞.

攰到無意識, 竟然在無隊草的情況下, 都有如此迷幻的感覺, 隊埋草應該真的飛天了~

Happy Special Pizza
#079, Mondul 1, Khum Svay Dangkum
Tel: 12 302 506/ 12 307 102

沒有留言 :

張貼留言