2016年6月21日 星期二

2016.6 油, 全部都是油的L'oasi Italiana [旋轉崇陽吳哥]












































本來是先去Angkor Handicraft Association, 點知去到覺得成個地方勁雞. 又肚餓.
就走佐去食野先. Angkor Handicraft Association的人話我知, 行10分鐘就到有餐廳,
可能因為我腳短啦, 又可能因為熱啦. 愈行愈慢.
行佐廿分鐘先搵到間餐廳. 餐廳得我一個食客, 埋藏了伏的感覺.
但一望落去感覺是清幽的. 因為一落行入泥, 有樹和石春路泥迎接我. 總算為炎熱的暹粒帶點涼意.

一個人LUNCH, 無得5050, 無得問家庭觀眾. 對我尼個有選擇困難症的人真系頓時覺得好頭痛.好彩價錢差異大, US4.5 和US7.5 都差HK$24蚊架, 塔到程半篤篤架啦~ 慳妹上身.
但來到暹粒的第一餐, 又無謂食得太差. 最後揀佐個中庸之道的價錢, us$5 , 因為得一款系us$5, 終於吾洗望住個menu 無限loop.好感恩!


原來us$5 系咁豐富既, 有包, 包條, 辣醬做前菜. main course 系有意粉油油. 油油意粉, 意油油粉, 和粉油油意,  尼餐油應該系我成世人食油份量的總和. 

餐廳職員仲比支芝士粉我, 真系要感恩. 因為芝士粉為尼個咁精彩的一餐, 畫龍點精佐. 丫, US$5 仲可以包場忝也!




L'oasi Italiana
Group 4, Phum Trang, Khum Slor Kram
Tel: 092 41 89 17

沒有留言 :

張貼留言