2016年6月25日 星期六

2016.6 全日得我一個訪客的MGC Asian Traditional Textiles Museum [旋轉崇陽吳哥]



對於行博物館有種情意結的我, 來到暹粒當然不放過任何行館的機會.

博物館 有好多種, 但吾系個個館都岩自己行.
最中意研究下人地服裝的我, 當然要會一會尼間啦.
第一日就諗住泥的我, 接待處話此館今天休假,不信邪, 食閉門更. sosad
幾日後的我, 再泥, 今次終於可以入去啦!

尼個館有5個區, 4間房, 包佐幾個東南亞的國家s的服裝.
一開頭系去佐片先, 之後去到邊間房都有人全程導賞,
心諗us$3 咋喎, 洗吾洗咁好服務也?
不過聽啲導賞人員講, 以前系免費入場架. 系依家先收費.
唉. 成個館一日先得us$3收入,  我都寧願當篤篤司機啦. 點生活也?

吾去吾知, 原來有啲國家都幾特別, 1星期7日, 着7種不同的色代表不同的東西,
不過之前只限貴族, 依家就梗系無皇管啦.
仲溫故知新返用啲咩做紗, 點得返泥, 做的過程, 成品系點, 仲有得摸下. 不過就冇得影相.

講真, 戈館有點悶, 無假真系吾好泥.
不過一場泥到, 假多, 有時吾知想去邊度行, 入泥了解下. 支持下都叫做番件善事咁解!

MGC Asian Traditional Textiles Museum
63 765 573/574

沒有留言 :

張貼留言