2015年9月3日 星期四

2015.9 一波三折 的Mr. Zefir [旋轉非戰鬥民族的莫斯科]



我這個白痴, 怕迷路, 出發前在谷哥地圖行到認到路為止, 點會知下圖塊牌吾系目的地至得架!!!!

戈刻真系好sad, 問佐幾個人都冇人幫到我, 好彩最尾遇到個醒目姐姐.
我話塊牌搵吾到目的地
她: 塊牌系邊
到了牌旁邊, 她已經立馬幫忙打電話, 她男友一副不耐煩的樣子, 她還是繼續幫忙, 送到我去樓下.
點知去到樓下, 會有密碼鎖, 戈刻咁岩有人入去, 所以醒目姐姐送到我樓下就走了, 我連忙道謝.
把密碼鎖要密碼的事完全忘了. 直到第2日回宿才知出事.

然而,第2日我吾能夠單靠自己成功回宿吾止關密碼事的. 因為我去番同一層樓, 開吾到門, 心諗咩料. -_-||||

好彩買SIM CARD 時, 買埋電話啫, 然後, 我試佐幾次先打到去間宿
擔心尼刻當值的職員吾識英文, 我仲快趣學佐句俄文: 開吾到門

可能我句俄文太吾正宗的關係,當值職員cut佐我線,我明既。打第二次,講二句又cut我線,我真是想哭了。然而,可能我竭而不捨的精神感到佐個職員,佢終於聽電話,而且醒目地比佐個識聽英文的人講野。聽電話的是修讀電影的俄學生。
佢:你系邊
我:我系門口,但開吾到門
佢:門外冇人
我:無可能,我真是企佐系門口
然後中間吾記講佐啲乜…
佢:我們在地鐵站等啦~
我:不要,地鐵站太遠了,我好易迷路,而且人太多,我們系樓下等吧
我已經即刻急步跑落樓下,沒想到,他跑得比我更快,見到佢一刻,我終於可以鬆一口氣,我忽然好多謝俄羅斯的電影業,多謝俄羅斯的學生,多謝俄羅斯的年輕人。港女吾會忘記你的貢獻der.

幾經波折回到宿,原來大家都企佐廳,好擔心我,吾知我去佐邊,我對吾住大家,令大家擔心佐我咁耐,大家可以去訓啦~

下圖是實拍宿況:
盞燈好令


戈職員真系醒囡泥, 明明我住女仔房, 比佐間混既我, 做乜咁益我?
莫斯科啲宿房比聖彼得堡和蘇茲達里都細呢



會漏水既浴簾, 次次沖完涼都要吸水吸餐死.
有次吾知, 仲要麻煩到人地 sosad so hong kong girl


個廁所好細, 連轉身位都沒有, 我吾知班俄佬點算


全村人都訓曬, 原來燈都吾會熄


第一日, 當地時間6點醒, 即系香港時間11點, 但早餐要當地時間11點先可以食so9sad


早餐仲要系得呢啲! 食時無飽肚感, 食後會馬上肚餓那種 so so sad


6點戈天黑到呢~


個雪櫃好大好亂好大好亂好大好亂


終於天亮, 好凍, 仲要落雨, 真系冷冷雨woo woo...




後記1:俄羅斯的無綫家用電話竟然落到樓下仲用到,信號亦未免太強了吧,香港的電話出到家門已經弱到疾下疾下咁。

後記2:個密碼仲要吾系香港戈啲乘數表/ 隨意4個字, 系一抽野!

後記3:我系去佐隔離大廈。 大佬幢幢一樣樣, 邊認得喎-_-上到去發現度門開吾到先知食屎啦今舖.

於是有後記4:適用於和我一樣住這間宿同時認吾到路的人。下圖sss是由遇見牌到住宿樓下的相,跟住下就無死啦~Good luck to you!
















Mr. Zefir
地址: Chistoprudnyi бульвар 12, корп 2 Басманный Москва
+79680849115

沒有留言 :

張貼留言