2015年9月5日 星期六

2015.9 俄羅斯868國慶 [旋轉非戰鬥民族的莫斯科]



如果最後我無決定今年系尼幾日泥莫斯科

又如果我今次入住的不是這間hostel,

又又如果9月5日的清晨, 我沒有在common area 出現,

又又又如果2個俄羅斯人不在common area 出現.

可能我未必知原來當天是big day for Russian- 868週年國慶.


對中國人來說, 868這些數字都是極好的意頭.

對我來說, 有得玩當地人的節日就是極好啦~


咁大個國家搞國慶, 究竟系點搞?

我聽到都心郁郁, 好想即刻參加尼個大型 geh party 呢~



Q1. 慶祝幾多日?

同香港一樣, 一年搞2日. 搞足2曰2夜. 5號是正日, 6號就是翌日


Q2. 幾點開始?
網上睇話10點, 不過我當天早上先跟planned schedule, 所以吾知系咪準時10點開波



Q3. 點慶祝?

5th Sep
````````
全日:

1) 不同種類的音樂, 如60s, hipster, jazz, brand show 等

Metro: Lubyanka (紅線/紫線)

以為60s的music 好勁抽, 去到發現個場好雞下,
然後畢業生大合唱, 嗯~

























2) 開放式opera

Metro: Lubyanka (紅線/紫線)

一到場就聽到首耳熟能詳的歌, 好正!
但之後戈首等勁耐. 當晚仲有勁多party, 冇人會願意等.
所以即刻走系冇錯架~~

























晚上:
1) concerts

Metro: Lubyanka (紅線/紫線)

咁多人逼系度, 點入去?
要等, 等佐20分鐘還是未到入口,
而且移動得好慢, 我放棄了.
因為想睇接着下來的煙花較多.

























2) 煙花

Metro: Universitet / Vorobyevy Gory (紅線)

我揀佐最大型,當地人最推薦的地方泥睇-- 大學站
我問職員: 會吾會好遲先走得郁? 香港人嘛, 睇煙花20分鐘, 走要200分鐘架!
所以會份外擔心尼啲咁既問題.
職員答: 吾會也.

佢答完我戈腦都還是充滿疑惑
(會否封路也好遲先走得郁也返到住宿咪好夜囉戈條歸宿之路好黑丫~~~, 總之好多擔心..)

去到當晚好多人, 好彩佢地人多,地仲多.
去到發現系冇封路架. 下:O:O:O:O

走要用既時間好視乎你行得快吾快.
因為俄羅斯地方大, 所以淤塞的情況好少.

至於當晚的煙花, 看過了, 還是喜歡香港的夠local 和夠變化多端



















6th Sep
````````
午: 紅場有得睇馬術表演

Metro: Ploschad Revolyutsii (藍線)


感覺同睇馬戲團是冇乜分別
同埋場內你會見到俄羅斯人其實可以好有效率,
因為急住要換道具也~~~~~

一路睇馬戲表演一路有俄歌聽都OK架
戈陣睇佐半粒鐘都未完,
適合隨性plan 又可以感受下當地人節日既人也
同埋系紅場附近, 經過都可以望2眼, 吾洗特登又要塔metro


























晚: 紅場有music festival

Metro: Ploschad Revolyutsii (藍線)



Q4. 系邊度有得join party?

多是一環區, tverskaya ultisa 去到Pushkin square

到時會封路封metro


開心佔領版:)))))))

























Q5. 收費?

9成events 免費. 除了紅場music festival


*註: hostel, 又稱青年旅舍, 所以會有common area

沒有留言 :

張貼留言