2018年7月14日 星期六

2018.07 勁足料的壽司安 [ 旋轉出生地香港 ]



每次去親葵芳廣場, 都好想好想好想好想好想好想食手卷的我, 一向都幫襯開卷之屋, 但最近戈次覺得佢啲料不太足, 收銀哥哥又9 hea hea me 咁, 一早已經想轉戈間覓食我最愛的日本野~~~

今日, 竟然又系今日, 比我遇到尼間壽司安!

當我見到尼間野戈陣, 系無人排隊架!! 只有一家3口系度等緊!

最討厭排隊的我, 2話不說就排尼條隊, 因為不用等丫嘛~

點知比完錢之後, 等到花兒都謝了, 可能軟殼蟹要即炸(?) 所以用的時間特別耐, 等到開始有啲不耐煩的我, 終於等到了!!!!!!!!!!!!!! 內心好激動也!!!!!!!!!!

哇, 一泥到, 頭先所有負面情緒都跑佐去第3度空間啦, 因為勁足料, 脆卜卜, 食到勁入都仲有, 下次去要encore ah!!!! 果然系top 2 food ah huh !

同樣的價錢, 卷之屋戈啲份量真系小勁多, 大家識揀啦?


沒有留言 :

張貼留言