2018年7月14日 星期六

2018.07 點解無人講我知 入坪州要查蚊膏 [ 旋轉出生地香港]




無法出走, 唯有系籠裡走走~~~~
話佐入泥坪州勁耐, 最近壓力超大!!!!!!
決定要入一入泥, 呼吸下新鮮空氣~~~~
在中環碼頭出發, 約1個鐘1班船, 都幾方便, 入佐閘有小食賣, 仲平過出面, 心諗

7個字左右就入到泥
尼度真系好細, 但啲野又幾齊, 應該要有的都有啦, 
例如街市, 超市, 學校, 圖書館, 住所等

一心諗住入泥行陸日小店, 覺得應該好正好有感覺, 點知又覺得冇乜特別

一路向入面走, 見到個人體蠟像, 真系似, 點知原來系仲有呼吸的現居民
懶得開廢谷哥咩, 諗住問下人入面有冇野行, 冇就沿途折返
點知, 尼個闊太款的原居民開始問起我系入泥行下, 小住 定長住
下?????????
你一個人泥也? 定同男朋友入泥也?
下?????????
做咩呢? 做緊訪問定問卷調查? 我要百佳現金卷買雪糕食~~~~~~
然後再娓娓道來佢最近被賊爭啲入屋和爭啲被打劫的經歷
so9sad 估吾到入到泥住的人都要成日咁防人, 好辛苦喔~~~
好彩我只系入泥9行
一傾, 就冇佐半粒鐘, 
然後闊太原居民好似feel 到我想走, 然後先話, 好啦, 咁你去行下啦~~
咁真系先行告辭啦~

然後繼續9行泥到牛皮廠, 啲feel 返曬泥喎. 
原本我吾知尼度系牛皮廠, 因為我系後面行起, 
點知被下圖啲display 吸引到走吾到喎, 
就算啲蚊將我包圍, 誓死都要系尼度影個夠!

然後上返船先知诈手成腳都系蚊, 好撚痕也妖怪!





沒有留言 :

張貼留言